My blog friends

Sunday, May 24, 2009

Cerita ku BUKAN cerita mu!!

memang la bukan cerita korang sbb aku yg mereka cipta kn cerita nie!! hahahha jangan marah yer kengkawan semua!!! giler siot ari nie tyme aku nak g times square aku dapat benda mengerikan dan bley dikatakn citer geli2 la!!! aku nak cerita pun rase serba salah plak kn tapi terpakse cerita gak untuk menambah dosa kot!! mase aku kat dalam tren monorail aku leh nampak sorang minah nie lah kn.. muka memang cantek... bentuk badan pun menarik dan bley buat orang tertarik.. dress pun dah okeyh daaa... tp kan yg xbley blah kat minah satu jer... die pakai short pants tp kaki die penuh bulu siooottt buat aku rase geli n tekak loya jer!! dalam ati aku terpk2 knp la minah tue xpakai suar panjang dah la bulu kaki lebat mcm bulu kaki laki jer.. muke dah ade tp kaki buat kantoi plak!!! nk tergelak die buat aku td.. ape la boyfriends die pikir kalo tgk kaki aweks die penuh bulu dan ape plak yang korang pikirkan!!! kesimpulan nyer ade di tangan anda....

1 comment: